Social Schools

Als ouder wil je graag betrokken zijn bij het wel en wee van je kind op de Jan Prins. De school communiceert regelmatig over activiteiten die plaatsvinden. Om te voorkomen dat briefjes in de rugzak vergeten worden, deze misschien pas dagen later gevonden worden of zelfs kwijtraken gebruikt de Jan Prins de Social Schools app (voorheen Digiduif).

Social Schools is een digitale communicatiedienst voor basisscholen, waarmee u via e-mail, berichten in de gratis app of in noodgevallen een sms op de hoogte blijft van alles wat voor u relevant is.

Vraag de leerkracht van uw kind naar uw persoonlijke inlogcode. En kijk voor meer informatie en download instructies van de app op de site van Social Schools

Download nu de app:

Actueel

Download hier de schoolgids

In de schoolgids staat alle informatie over de school, de leerkrachten en het Montessori onderwijs. Heel veel van deze informatie vindt u ook op deze website.
In het colofon staat de juiste versie van de schoolgids vermeld.

Download de schoolgids